SALAM RAMADAN AL-MUBARAK :)

Assalamualikum :)
Heyy blogg , first sekalyy ohh my dears friends SALAM RAMADAN AL-MUBARAK , kalau boleyy puasa penuh tahu , Hee :)
Actlyy , di bulan yang mulia neyy aku nak mintak maaf sangat-sangat dekad semua orang yang mana aku ada buat salah silap , terasa and terkasar bahasa ker apa bagai kan , aku mintak maaf dari hujung rambutt sampayy hujung kaki <3
Espcially kepada Mydears MUHAMMAD ZAKISIRAAJ BIN YAHYA , bby tahu bby dah banyak buat salah silap dengan bie , sampayy bie pun menghilangkan diri entah kemana , bby pun tak tahu nak cari kat mana kan sekarang hanya boleyy menunggu and tabahkan diri sajaa , bby mintak maaf sangat sebab tak pandai nak jaga haty and perasaan bie . SUMPAH ! bby cakap bby takan sia-siakan bie dah mulai sekarang   
Ramadan bby tak bermakna tanpa orangg tersygs , bby nak relayy kita macm dulu bukan macam sekarangg gantung tak bertalii . 
Bby harap sangat bie datang cari bby balik , kita janjyy nak sambut puasa sama-sama kan macam dulu . 
Pagy-pagy buta gerak bie bangun sahurr , lawakkan ada ja benda nak merepekk . Kita keluar malam sebelum raya pegy uptown bestt kan . Sahur buka puasa sama-sama , shooping baju sama-sama , pegy bazar sama-sama macam adek abang kan , Rindu time tuh semua , tapyy napa sekarangg jady macam nie . 
sebelum ney pun banyak dah dugaan yang datang , tapy aku tempuh dengan tabah . aku dah tak sanggup semua neyy !
Sowryy tak boleyy nak sambungg cerita lagyy , sakit sangat tahan menagiss tuhan jaa yang tahu perasaan aku sekarangg , Okeyy Lastlyy tanak sedeyh dah , Rindu zakyy sangat-sangat , ILOVEYOU , MISSYOU <3 Salam ramadan :)